Wersje językowe / Language
 
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz:

>>KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU<<

2. Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz reklamacji. Pamiętaj o tym, aby materiały były odpowiednio opakowane, tak aby w trakcie transportu nie doszło do ich uszkodzenia. Załącz paragon.

3. Zaadresuj paczkę na nasz adres:

W przypadku wysyłki Pocztą Polską:

Fabryka Małych Cudów Klaudia Kopyt

ul. Libijska 3

03-977 Warszawa

tel. 793-410-410

W przypadku wysyłki kurierem:

Fabryka Małych Cudów Klaudia Kopyt

ul. 3 Maja 23

05-070 Sulejówek

tel. 793-410-410

Dla Państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów i reklamacji z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania i w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.  

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez:  przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: fabrykamalychcudow@gmail.com lub telefonicznie: +48 793-410-410. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 


 

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz: 

>>KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ FORMULARZ ZWROTU<<

2. Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu. Pamiętaj o tym, aby materiały były odpowiednio opakowane, tak aby w trakcie transportu nie doszło do ich uszkodzenia. Załącz paragon.

3. Zaadresuj paczkę na nasz adres:

W przypadku wysyłki Pocztą Polską:

Fabryka Małych Cudów Klaudia Kopyt

ul. Libijska 3

03-977 Warszawa

tel. 793-410-410

W przypadku wysyłki kurierem:

Fabryka Małych Cudów Klaudia Kopyt

ul. 3 Maja 23

05-070 Sulejówek

tel. 793-410-410

Dla Państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów i reklamacji z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania i w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki. 

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

5.Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Informacje prawne

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl